loading...
rashid
admin بازدید : 51 چهارشنبه 12 تیر 1398 نظرات (0)

ورزش ایروبیک با تقویت و پرورش سیستم قلبی عروقی موجب بزرگتر شدن عضلات قلب می شود در نتیجه بدن می تواند با سرعت بیشتری اکسیژن را به قسمت های مختلف بدن انتقال دهد به این شکل که در انجام تمرینات ایروبیک، عمل تنفس به طور همزمان از بینی و دهان صورت گرفته و در نتیجه موجب تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن و همچنین با کنترل فشار خون باعث سوزاندن چربی های اضافی و کاهش وزن می شود.

admin بازدید : 51 چهارشنبه 12 تیر 1398 نظرات (0)

 

کرکره برقی ها همان درب ها اکترونیکی هستند 
مصرف انرژی کم، راحتی و فضای بیشتر برای طراحی و هزینه های نصب کمتر با کرکره های برقی. کرکره های آلومینیومی سفارشی ما، راه حل ایده آل برای مدرنیزاسیون و یا پروژه جدید ساختمان ها هستند.

کرکره های برقی قصر امن با به حداقل رساندن هزینه های گرما و کاهش هزینه های گرمایش می پردازند. آنها حفاظت جامع و بهبود محیط زیست داخلی، حتی در تابستان ارائه می کنند. این کرکره برقی ها  برای طرح های مختلف و ویژگی های قابل توجه هستند. 

admin بازدید : 52 سه شنبه 11 تیر 1398 نظرات (0)

 

ورزش برای هر فرد، در هر سنی که باشد، واجب است اما باید بدانیم که چه ورزشی را انجام دهید. بهترین ورزش آن است که نه تنها شور و نشاط را در شما ایجاد کند، بلکه برای سلامتی و قدرت جسمانی تان نیز مفید باشد.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: ورزش برای هر فرد، در هر سنی که باشد، واجب است اما باید بدانیم که چه ورزشی را انجام دهید. بهترین ورزش آن است که نه تنها شور و نشاط را در شما ایجاد کند، بلکه برای سلامتی و قدرت جسمانی تان نیز مفید باشد.

admin بازدید : 63 سه شنبه 11 تیر 1398 نظرات (0)

تبلیغات، اقدام به فراخوانی توجه عمومی به یک ایده، خیر یا خدمات از طریق اعلامیه های پرداخت شده توسط یک حامی شناخته شده است. تبلیغات هر گونه ارتباطی است که معمولا بابت آن هزینه پرداخت می شود، و تخصصی برای اطلاع دادن و یا نفوذ به یک یا چند نفراست.
تعریف ساده تر (و مدرن) از تبلیغات می تواند این باشد (  یک پیام ارتباطی که بابتش هزینه پرداخت شده و به منظور اطلاع دادن به مردم در مورد چیزی یا تاثیر گذاشتن بر آنها برای خرید یا چیزی شبیه است).

admin بازدید : 68 چهارشنبه 29 خرداد 1398 نظرات (0)

 

 

 

 

ورزش ایروبیک یا پیلاتس کدام بهتر است؟

 ایروبیک و پیلاتس از جمله ورزش هایی هستند که در حفظ سلامت و تناسب اندام بسیار موثرهستند ولی برای رسیدن به اهداف ورزشی که برای خود متصور شده ایم میتوانیم با بررسی هر یک از این ورزش ها بهترین و سودمند ترین را برای خود انتخاب کنیم.

admin بازدید : 112 چهارشنبه 29 خرداد 1398 نظرات (0)

ایروبیک ،به فعالیت هوازی اطلاق می شود که در آن ها شدت تمرین با لا و مدت تمرین کم است .فعالیتی است که حداقل 10تا 12 دقیقه با حالتریتمیک وموزون به طول می انجامد و عضلات بزرگ بدن را به کار می گیرد. این فعالیت در شرایطی انجام می شود که سرعتوشدت تمرین قابل تحمل است و نیاز بدن به اکسیژن برای مدتی افزایش می یابد.

admin بازدید : 61 چهارشنبه 29 خرداد 1398 نظرات (0)

ورزش ایروبیک ، ورزش و فعالیتی ست که بتواند تپش قلب فرد را از راه فعالیت ماهیچه های بدن افزایش دهد. ایروبیک ، دستگاه تنفسی وقلب را قوی می کند.این ورزش ، بسته به هر شخص می تواند مدت طولانی تر و با تمرینات سنگین تر انجام شود تا شخص سریعتر به وضعیت مطلوب برسد.

 

نرگس سپه وند- حال باید دانست، چند مدت یكبار باید این ورزش را انجام داد؟ به چه شدتی ؟ برای چه مدتی ؟

بیشتر متخصصین معتقدند ۳ الی ۵ بار در هفته به مدت ۲۰الی ۶۰ دقیقه که درصد ضربان قلب را با توجه به سن فرد حدود ۶۰ ۹۰ درصد بالاتر ببرد،کافی می باشد .

admin بازدید : 61 چهارشنبه 29 خرداد 1398 نظرات (0)

دانشنامه فرزند: سوالی که در ادامه مطالعه می‌فرمایید توسط یکی از مخاطبان ارسال شده است. شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به سامانه مشاوره دکترهمراه با کارشناسان سامانه مشورت کنید. کارشناسان سامانه مشاوره دکترهمراه در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال سوال کافیت به صفحه «ارسال سوال» در سامانه مراجعه نمایید.

admin بازدید : 47 چهارشنبه 29 خرداد 1398 نظرات (0)

غلامرضا تختی (۵ شهریور ۱۳۰۹ در تهران - ۱۷ دی ۱۳۴۶ در تهران) و از قهرمانان بزرگ و هم‌چنین ملقب به «جهان‌پهلوان»، کشتی‌گیر ایران بود. در فرهنگ ورزشی ایران، برخی وی را نماد پهلوانی می‌دانند. [۱] او فعال سیاسی و عضو شورای مرکزی جبهه ملی ایران بود.[۲]

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 707
  • بازدید سال : 7,463
  • بازدید کلی : 24,422