loading...
rashid
admin بازدید : 29 پنجشنبه 04 مهر 1398 نظرات (0)

تاریخچه ی موبایل در زندگی انسان ها.
موبایل مثل ما انسان ها روند رشد خود را طی میکند. با پیدایش موبایل زندگی انسان ها تغیر بسیاری کرد و امروزه کسی نمی تواند لحظه ای را تصور کند که در آن از ارسال پیامک، تماس تلفنی و نیز اینترنت واز شبکه های مجازی موبایل نباشد. از آن جا که موبایل ها قرار بود در روند شبکه های موبایلی کار کنند، روند توسعه آنها بسیاربه روند رشد شبکه های موبایلی وابسته شده است.در این نوشتار سعی شده است تاریخچه ی بسیاری از ابتدای متولد شدن موبایل تا به امروز ارائه شده است. در ادامه با کوک موبایل بیشتر اشنا می شوید.

admin بازدید : 45 پنجشنبه 14 شهریور 1398 نظرات (0)

بدون شک گوشی‌های موبایل یکی از ابزارهای مهم و مفید برای ما محسوب می‌شوند. پس نباید متعجب شد که تعویض و خرید قطعات اصلی این گوشی‌ها و بخصوص باتری گوشی‌ موبایل یکی از دغدغه‌های کاربران و مصرف کنندگان این تکنولوژی‌ها باشد. این گوشی‌ها به انواع باتری‌های قابل تعویض و همچنین غیر قابل تعویض توسط کاربران در بازار عرضه می‌شوند. باتری‌های غیر قابل تعویض که امروزه در بیشتر گوشی‌های هوشمند و پرچم‌دار دیده می‌شوند و کم‌کم جایگزین باتری‌های قابل تعویض می‌شوند، ویژگی‌های خاص خود را دارند که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.  تعویض باتری گوشی‌های موبایل که امروزه جهان ما را تسخیر کرده‌اند، دغدغه‌ی بسیاری از صاحبان این گوشی‌های هوشمند شده است. این گوشی‌ها با انواع باتری‌های قابل تعویض و همچنین غیر قابل تعویض در بازار عرضه می‌شوند. باتری‌های قابل تعویض بیشتر مورد پسند کاربران است زیرا این امکان را به آنان می‌دهد که باتری گوشی خود را در صورت خرابی تعویض کنند و یا یک باتری یدکی همیشه به همراه داشته باشد و در صورت تمام شدن باتری اصلی، آن را با باتری یدکی جایگزین کند. اما در سال‌ها اخیر استفاده از این نوع طراحی با توجه به ضدآب شدن گوشی‌های موبایل کم‌کم در حال منسوخ شدن است. پس تعویض باتری گوشی موبایل بدون مراجعه به متخصص‌های این زمینه امکان پذیر نیست. باتری‌های غیر قابل تعویض که امروزه در بیشتر گوشی‌های هوشمند و پرچم‌دار دیده می‌شوند، ویژگی‌های خاص خود را دارند که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.

 

admin بازدید : 158 دوشنبه 07 مرداد 1398 نظرات (0)

یافتن یک رژیم لاغری سریع و درعین حال موفق برای لاغر شدن ، تقریبا همیشه دغدغه ی بسیاری از افراد بوده و هست . اما سوال اینجاست ، در بین ده ها رژیم غذایی که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند ، کدام رژیم برای  لاغر شدن مناسب است ؟ در کدام یک از انواع رژیم ها احتمال بازگشت وزن کمتر است ؟  کدام برنامه لاغری ،  عوارض جانبی کمتری  نسبت به بقیه رژیم ها به همراه دارد؟

admin بازدید : 42 دوشنبه 07 مرداد 1398 نظرات (0)

 

امروزه صنعت کانکس و خانه های پیش ساخته بشدت درحال رشد و شکوفایی است . این صنعت در کشور ایران از دهه ی ۴۰ شمسی با ورود کیوسک های مطبوعاتی به مردم ایران معرفی شده و در آن زمان این سازه ها را بطور کامل فلزی ساخته و مانند یک قوطی بزرگ فلزی طراحی و تولید می کردند و از هیچ گونه امکانات رفاهی در ساخت آن ها بهره برده نمی شد .

admin بازدید : 69 پنجشنبه 03 مرداد 1398 نظرات (0)

این رژیم لاغری یک برنامه هفتگی است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته تا در مسیر کاهش وزن به شما کمک کند.معمولا همه به دنبال رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت هستند. اما باید در همین ابتدای کار صادقانه این را به شما بگویم که چنین چیزی نیازمند ثبات قدم شما در رژیم است. مطمئنا نمیشود به پرخوری قبلی برگردید و انتظار داشته باشید وزن کم شده برنگردد. 

admin بازدید : 56 پنجشنبه 03 مرداد 1398 نظرات (0)


تغذیه گوسفندان و بره های در حال پروار بندی موضوع حائز اهمیتی برای عموم و دامداران می باشد. زیرا که نوع تغذیه گوسفندان در کیفیت گوشت، پشم، شیر و تمامی محصولاتی که منبع اصلی و طبیعی شان گوسفندان هستند نقش اساسی را دارد. شاید همه مردم فکر می کنند که گوسفند ها و دام ها از علف و یونجه و سبزه هایی از این نظیر استفاده میکنند، اما باید بدانید همانطور که گوسفندان برای رشد به علوفه نیاز دارند ، باید تغذیه کامل و مناسب دیگری در کنار این سبزیجات  داشته باشند تا به طور اصولی رشد کنند و پروار بندی بشنود.  

 

admin بازدید : 32 پنجشنبه 03 مرداد 1398 نظرات (0)

7 کاری که قبل از صبحانه باعث لاغری سریع می‌شود!
برای لاغری سریع و بدون دردسر، کارهای زیادی می‌توان انجام داد، مثل خوردن یک صبحانه ویژه لاغری، ولی کارهای دیگری هم هست که اگر آن‌ها را قبل از صبحانه انجام دهید، نتیجه بیشتر و بهتری می‌گیرید.

admin بازدید : 38 پنجشنبه 03 مرداد 1398 نظرات (0)

با استفاده از وب سایت مبله غرب، پیدا کردن آپارتمان های مبله آسان می شود. شما در کمترین زمان میتوانید آپارتمان مبه مناسب خود را در محدوده مورد نظر خود پیدا کرده و اجاره کنید ، سه عامل بسیار مهم برای اجاره آپارتمان مبله، قیمت، ابعاد و محدوده هستند. خوشبختانه مبله غرب یک سایت ساده آپلود کننده آپارتمان است که بیشتر کار شما را انجام می دهد.

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 689
  • بازدید سال : 7,445
  • بازدید کلی : 24,404